vrijdag 6 november 2009

# 1 Starten met 23 Onderwijsdingen

Vanaf februari 2009 heb ik 23dingen gevolgd. Er ging toen een wereld voor me open; heel veel dingen klonken bekend, maar de betekenis van veel termen was me niet helemaal duidelijk.
Het waren best zware weken, maar uiteindelijk haalde ik de finish en was ding 23 een feit.
Echter aan leren komt nooit een eind, want al tijdens de 'gewone' 23 dingen kwam ik erachter dat 23onderwijsdingen bestond. Alhoewel het kriebelde om gelijk aan de 23onderwijsdingen te starten na de finish van 23dingen, heb ik er bewust voor gekozen om een pauze in te lassen.

Nu het schooljaar weer op gang is en de meeste zaken lekker draaien, is er wel tijd voor de 23onderwijsdingen.
Voor wie meer over mij wil weten, er staat veel informatie in mijn profiel, maar ik zal mezelf hier even kort voorstellen:

Naam: Angelique Bangert
School: Kalsbeek College, locatie Bredius te Woerden. (VMBO-locatie, LWOO, Basis, Kader en Theoretisch)
Afdeling: Mediatheek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten