woensdag 11 februari 2009

Ding 2 en 3

Na een tijdje knutselen in PaintShop is het me dan toch gelukt om een mooie header te maken voor mijn weblog. Ik wilde het logo van het Kalsbeek College er graag in verwerken, maar dat ging niet zo makkelijk als ik had gedacht. Na veel passen en meten, invoegen en weer wijzigen, ben ik tevreden met het eindresultaat. Maar dat had weinig te maken met Web 2.0, het was meer een spoedcursus PaintShoppen ;)

Ik kijk via 23dingen steeds of er al nieuwe weblogs zijn, vooral van collega's van het Kalsbeek, maar dat lijkt allemaal nog niet zo te vlotten. Er gaat ook echt wel wat tijd in zitten om het voor elkaar te krijgen (lang leve een werkmiddag, waarbij we op school onze blog konden starten).

Het maken van het blog was wel lastig, want onder welk stukje stonden nou ook al weer de instellingen voor de tijd, waar kon je je persoonlijke gegevens kwijt (en beschermen). Kortom, het was een hele zoektocht, maar ik denk wel dat ik nu tevreden ben met hoe mijn blog eruit ziet.
De verdere invullingen zal komen met de overige 20 dingen!

3 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige blogspot geworden, Angelique! Ben helemaal weg van je Kalsbeek logo! Staat erg professioneel. Genealogisch gezien kan het niet anders dan dat Wil Kalsbeek en Angelique Bredius ergens een gezamelijke voorouder hebben... Nu nog zoeken naar de Missing Link!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n zelfgemaakt logo maakt een weblog een stuk persoonlijker. Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh, dat je zegt 'op Scheveningen'. Als amateur genealoog heb je natuurlijk onderzocht waar dat vandaan komt!
    Mooi paintshop werk, trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen