woensdag 13 mei 2009

#19 Sociale netwerken en wat er in te doen is

Sociale netwerken, gelukkig een bekend onderwerp.
Diverse netwerken rondom genealogie worden door mij al bezocht en ook Hyves was al op de hoogte van mijn bestaan, maar nu dankzij collega Heleen, ben ik ook bekend op Bibliotheek2o Ning en 23Dingen Ning.
En alhoewel ik al een account had op LibraryThings, heb ik ook een account aangemaakt op Dizzie. Het leuke van Dizzie vind ik dat het in het Nederlands is en dat je de mogelijkheid hebt om een blog bij te houden. En er wordt snel en leuk gereageerd op je blog en top 10. Een hele actief netwerk dus! Niet echt toe te passen voor de leerlingen maar voor privé-doeleinden een leuke aanwinst.

2 opmerkingen:

  1. Je ligt mooi op schema, Angelique!
    Dat Dizzie vind ik wel iets aparts hebben. Het lijkt me echt de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Angelique,

    Ben je een huis erbij aan het bouwen? Gaat het wel goed allemaal?
    Hoe kom je aan dat chat ballonnetje boven in je blog? En wat doet t precies? Ik zocht dat maar k kan niet vinden.
    Hartelijke groet Jacomien

    BeantwoordenVerwijderen